Regler ska följas för fan!!

Alltså. I det här hushållet har vi två mycket viktiga regler.
1. Jag bestämmer.
2. Jag bestämmer ALLTID, ALLTID, ALLTID över tv:n.

Det är regler som sällan bryts. Regler är till för att följas och det brukar Jyrki förstå. Vet ni vad?!? Idag bryter han mot den heligaste regeln och har bestämt sig för att kolla på en krigsdokumentär (MEN WHATAFUCK!!!??) Gissa vilken tid den löjliga dokumentären går då? kl 22.00. Jaha, men vilket annat program sänds klockan 22? BIG BROTHER FÖR HELSKOTTA!
Jaha? Jaha? Jaha!!! Big Brother då frågar jag honom. Han fnyser och säjer att Big Brother är löjligt och kränkande. Jaha? JAHA?! Se på dn där fåniga dokumentären då. Hoppas den är jävligt bra och jävligt okränkande. Orättvist. Nu måste jag vara vaken till 2 inatt. Klockan 00.55 sänds reprisen på kvällens avsnitt, tack gode gud.

Detta väcker ju förstås en del frågor.
1. Hur fan ska jag orka va uppe till 2 inatt?
2. Hur ska jag orka upp imorrn bitti?
3. Ska Jyrki fortsätta bryta mot våra husregler?
4. Är den där krigsdokumentären verkligen bättre än Big Brother?

Imorgon ska jag i alla fall träffa Joanna <3




Kommentarer
Postat av: Hanna

Ge Oliver en teve i födelsedagspresent så är problemet löst ;o)

2011-03-01 @ 21:37:22
Postat av: Lina

Dax att skaffa en inspelningsbar dvd? ;)

2011-03-01 @ 21:44:14
URL: http://likar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha, ha...tyvärr Emma så måste jag nog hålla med Jyrki här. Lätt.Tveklöst.Big Brother???Emma??? Sådan skit behöver inga tittarsiffror!!!! Kulig blogg förresten. Kramen/Suss

2011-03-01 @ 21:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0