Kvällsprat

Kvällsprat med barnen är det roligaste som finns.

Kvällpratet med Oliver var roligt, han var så himla övertrött och när han är övertrött så är han jättefnissig. Han låg och fnissade en stund sen knackade han mig på axeln och sa:
"Vet du vad jag gjorde på toaletten förut?" Fnissattack. "Jag fiste". Hysterisk fnissattack. "Nu kan du gå till Lukas, mamma."

Kvällspratet med Lukas bestod i att vi skulle prata om dagis. "Dom små är för liten för att hämta maten" Funderade en stund. "Imorron ska Oliver va pyssling" (Veckans pyssling hjälper till att hämta maten, är liten hjälpreda)
När vi inte hade mer att prata om dagis så frågar jag honom vad hans favoritdjur är. Han svarar utan att tveka att apa är hans favoritdjur. Jag frågar sen vilken som är det läskigaste djuret han vet. Utan att tveka svarar han: "En äcklig liten apa."

Världens underbaraste killar <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja de är underbarast! Ta dig tid att lyssna på alla deras klurigheter och funderingar och försök komma ihåg dem...man glömmer så lätt. Eller jag kanske ska prata för mig själv om det...med mitt lysande minne!

2011-03-15 @ 17:26:00
URL: http://syrrasyrra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0