Jobba idag!

Idag ska jag jobba. Undrar om det finns någon bättre arbetsplats än Hemvården Källstorp? Jag trivs så jäkla bra med både arbetet och de underbara arbetskamraterna <3 Ser fram emot sommaren och mitt 8 veckors sommarvikariat!

Just nu lagar jag mat så jag kan ta med en matlåda till jobbet. Jag gör en kasslergryta med curry i.
Här har ni receptet:

Kassler 500 g
Purjolök 10 cm
Vitlök 2 st klyftor
Creme fraiche 2 dl
Grädde 1 ½ dl
Curry efter smak
Paprikapulver ca 1 tsk

Koka ihop i ca 30 minuter. Servera med ris eller bulgur!
Jättegott och jättelätt!

Jag längtar till imorgon, kalas på leklandet! Wihoo! Jag längtar till att göra smörgåstårta till söndag, det är så roligt =) Jaja, jag kanske skriver mer ikväll när jag kommit hem från jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0