I Mellerud.

Är i Mellerud. Jyrki är påväg till Kumla med pappa. De skulle köpa nåt där. Jag sitter och glor framför datorn och barnen är ute och leker med Åke.

Vad sjutton ska jag laga för lunch idag då? Har ingen fantasi. Pappa har inget kaffe hemma heller, GREJT! Ska nog åka hem till mamma lite senare och hinka kaffe. Kaffe är nödvändigt.

Om ett par timmar ska jag och barnen åka in till Mellerud. Oliver ska besöka leksaksaffären och köpa nån leksak för sina födelsedagspengar, han är ganska ivrig inför detta.

Tråkigt inlägg. I know. Skrev bara för att uppdatera. Skriver mer sen.


Kommentarer
Postat av: Emilie W

Potatisgratäng med färs i! Funkar alltid för mig haha

2011-03-15 @ 17:36:10
URL: http://emiliepysslar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0