HAHAHA, Big Brother sänds visst inte på lördagar



HAHA, jag tänkte ju vara snäll och strunta i BB ikväll och gå upp tidigt imorgon bitti... bad honom kolla upp om kvällens repris sändes klockan 7.00. Han kollade upp det och insåg då att BB inte ens sänds idag. Hahaha, jag behövde inte offra mitt älsklingsprogram. Stackars Jyrki... han fick inte ens tro i 30 minuter att jag offrat mig.

Igårdagens BigBrother höll jag på att skämmas ihjäl. Alltså, jag säjer bara Cilla... Hon är 39 år. Lipar för allt. Anklagar alla för att vara falska. Vill själv vara alla till lags. Påstår att hon är livrädd för Katerina. Grinade i bikten för att Sanna och Rodney förlovade sig, eftersom hon tyckte att de gjorde de för uppmärksamheten. Snackade skit om Katerina till Sanna och Rodney eftersom Katerina sagt rakt ut att hon tyckte förlovning va löjlig. Cilla sa att hon var sååå lycklig för deras förlovning och att de passade sååååå bra ihop. Man bah WHAT? Har fröken Cilla också fått ett mindre sammanbrott? Inser inte hon att det som sägs visas på tv? Jag måste gissa på sammanbrott.

Det är nåt med Nicky. Jag tycker så synd om honom, jag vet egentligen inte varför, men han känns så utanför. Gör han inte det? Jag hoppas han får vänner. Jag gillar honom.

Jag gillar Tobbe. Han är cool. Han är inte för mycket men ändå utmärker han sig.
Simon kan man väl inte annat är att gilla heller. Han verkar vara snäll.

Jag tycker att det är tråkigt att Jessica fick hoppa av. Hon hade nog varit fortsatt rolig och uppiggade att ha med resten av tiden. Tråkigt att hon mådde så dåligt, hoppas att hon mår bättre nu.

Ooops. Nu blev det ett helt inlägg till om Big Brother. Jag kanske ska skaffa en speciell blogg för BB? bigbrotherfreak.blogg.se? Kanske gört.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men i morgon söndag, då sänds det!!!

Jag är lika mycket BB fans som du!!!

2011-03-05 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0