=)

Goddag igen.
Nu är jag på mycket bättre humör. Jag har varit hos Joanna och druckit kaffe. Lite för mycket kaffe känner jag, är helt skakig och har kaffehuvudvärk. Hursomhelst så var det mycket trevligt att träffa henne, som alltid.
Vi planerade vår Håkan Hellström-konsert. Hur vi ska betala. Vad vi ska göra under den dagen, innan konserten och lite sånt. Det ska bli kul iallafall.

Håller på med middagen nu. Kyckling, bulgur, sås och grönsaker. Efter maten ska vi till Kimberly och Lenny och leka lite. Jyrki får äran, i vanlig ordning, att ta hand om vår enorma tvätthög. Rättvis fördelning tycker jag =)

Fick även tre jobbturer i veckan- mycket trevligt =) Pengarna välbehövliga och jobbet är världens bästa, det är en mycket trevlig kombination!

Jag tänkte att jag skulle ha lagt upp bilder på Olivers kalas men jag vet inte vart Jyrki har lagt de bilderna. Han sover nu, så får se om han kan hjälpa mig med det ikväll.  Lägger upp två bilder på mina tre favoriter sålänge.


Långhårig Oliver och en pytteliten Charlie-drake =) <3

Långhårig Lukas och Charlie <3

Kommentarer
Postat av: Emilie W

Åh den där drakt-dräkten är så sjukt söt! Såg den förra sommaren på Lindex tror jag det var. Skulle fan köpt den för framtida ungar, haha!



2011-03-09 @ 20:29:48
URL: http://emiliepysslar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0