En sorg

Det här känns patetiskt att berätta. Jag är verkligen besatt av Big Brother. På riktigt. Det är det enda jag pratar om med mina vänner. Idag kläckte Jyrki att vi bara har tv11 till den 31 mars. MENVAFANBIGBROTHERHÅLLERPÅTILLDEN6JUNI!!!VADSKAJAGGÖRANU?

Jag väger över följande:

Skaffa en comhembox så att vi får tv11
Skaffa Big Brother VIP på internet.
Sluta kolla på det. (bara att skriva det kändes hemskt)

Vad är det då med BB som är så bra? Jag tycker helt enkelt det är så jäkla intressant och underhållande att se hur människor beter sig när de är i en ovanlig, pressad situation. Jag tycker det är intressant vilka saker som irriterar vissa människor. Jag tycker det är intressant vilken slags humor olika människor har. Jag tycker det är roligt att se hur pinsamma människor är på fyllan. Jag tycker det är roligt att jämföra människor. Jämföra mig själv med dem. Vem blir inte pinsam på fyllan liksom? Jag tror ingen är unik där.
Det är absolut inte så att jag sitter och ser ner på dessa människor. Tvärtom, jag tycker det är modigt och roligt att människor VÅGAR vara med i BB. Jag skulle aldrig våga. Jag skulle aldrig vilja. Men jag tycker det är coolt att våga blotta sig.

Näe, nu har jag tjatat nog om Big Brother. Jag lovar att nästa blogginlägg inte kommer handla om detta (inte så mycket i alla fall)

Love <3
 


Kommentarer
Postat av: Jojjo

KÖP EN BOX!!!! :D hahaha, att sluta kolla på det, det ska du inte utsätta dej för, jag vet inte ifall du klarar av det serru :P Puss <3

2011-03-04 @ 21:38:53
URL: http://jojjoalltheway.blogg.se/
Postat av: Emilie W

Va super-fin Joanna var på den bilden!

2011-03-06 @ 02:24:01
URL: http://emiliepysslar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0