Brum brum


Vet ni vad Jyrki gör? Han skäms. Vår bil låter värre än en trimmad moppe. Värre än en uråldrig traktor. Värre än en raggarbil. Ja, ni fattar.

Jag tycker det är kul att han skäms. Jag påminns om min tonår när pappa hade en 740 med trasigt avgasrör. När pappa skulle hämta mig på kvällarna fick vi bestämma plats på en avskild plats. Som jag skämdes. Nu känner jag att jag kan få någon annan att känna av pinsamheten. Jag burnade på lite extra i stan. Folk tittade. Folk vände sig om.  Jyrki drog luvan hårdare. Till slut såg han ingenting. HAHA.

Men allvarligt. Måste laga bilen. Inte bra. Yeye. Big brother nu. Ska bli spännande.


Kommentarer
Postat av: Emilie W

Haha jag kom att tänka på när min pappa körde sin gamla volvo 245 som också lät så där gräsligt och varje gång den startades tjöt den ljuuuudligt! Jag skämdes så, fyyy.



Men jag vill inte ha betalt, haha. Vad vill du har för färg på din uggla?

2011-03-24 @ 09:01:39
URL: http://emiliepysslar.blogspot.com/
Postat av: Emilie Winberg

Ja det är nog bara att sätta i en sån där ring gissar jag på, eller tänker du på hur stor den blir? Du kan ju gå och köpa dom färgerna du vill ha? Finns minigarn för typ 7kr st i massa färger på oden :)

2011-03-24 @ 10:30:59
URL: http://www.vardagspyssel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0