Barnkalas på leklandet!

*Puh* Idag har Oliver haft sitt barnkalas på Leklandet. Herregud va roligt barnen hade och herregud vad trötta vi vuxna blev. Det var väldigt mycket folk där och när jag hade reda på en unge så var den andra borta, haha.
Det var iallafall mycket lyckat och Oliver fick jättefina presenter. Han är supernöjd och vill leka med allt, helst på samma gång.

Tyvärr var det två som inte kunde komma på kalaset. Jakob, Oliver och Lukas kusin kunde inte komma för att han skulle själv ha kalas idag, och lilla Mille hade blivit magsjuk :( Tråkigt för dem att de inte kunde vara med.
Lukas är just i det mest övertrötta stadiet han kan vara. Han skriker och klänger, pillar på allt han inte får och är allmänt jobbig. Tror inte vi behöver oroa oss för att barnen kommer vara svåra att lägga idag.

Jag ska alldeles snart göra iordning rörorna till smörgåstårtan. Efter barnen har lagt sig ska jag och Jyrk ha myskväll med tacos och en bra film. Jag tänker nämligen skippa Big Brother ikväll och istället kolla på reprisen imorrn bitti :) Tänkte att det skulle vara en trevlig överraskning för Jyrki. Han hatar BB.


Kommentarer
Postat av: Eva

Det är kärlek det! Va roligt att kalaset på Leklandet blev lyckat! Såg bilderna på FB och ungarna såg hur nöjda ut som helst! Vi ses på måndag!

2011-03-05 @ 18:56:16
URL: http://syrrasyrra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0