Välkommen till min nya blogg!

Då har jag bestämt mig för att försöka mig på att blogga igen. Jag känner att det motivation-iallafall just nu.

Jag är lite halvkrasslig. Jag hostar och fräser och jag ser inte klok ut när jag hostar. För jag har nämligen hostat så mycket att huvudet känns som en tickade bomb, så när jag hostar så försöker jag hosta så hårt som möjligt utan att huvudet sprängs. Så här går det till:
 
1. Jag börjar harkla mig.
2.Hostar så mesigt och rivigt jag kan. Det slutar inte klia.
3.Böjer huvudet bakom och hålla armvecket för munnen och hostar så hårt jag kan. Kliar fortfarande
4. Jag håller för huvudet och trotsar bomben i huvudet, lutar huvet långt bakåt och vrålhostar. Det vill säja, jag hostar allt jag kan och skriker av smärtan från huvudet.

Det är inte alls roligt. Jag har förvisso hostmedicin, men jag blir så snurrig i bollen av den. Jag kan ju inte gå till jobbet och verka full. Varför är det morfin i hostmedicin? Är det morfinet man slutar hosta av? Det är ju dumt! Det är ju trevligt att fungera också... jag fungerar ICKE på Cocilliana.
 
Jaja, jag kanske skriver ett inlägg lite senare ikväll!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0