Top Model, Big Brother...

Idag är det måndag. Det innebär Top Model och träning. Skitbra att crosstraina till Top Model, tiden går så fort att man inte ens tänker på hur tråkigt det är att träna :)


Klockan 22 är det Big Brother. Jag älskar BB. Det är intressant att se hur människor beter sig i trängda situationer. Vissa tål mer än andra. Jag tycker så synd om Rickard och Ebba. Rickard klarade inte alls pressen att vara inlåst i ett hus. Han trodde att BB läste hans tankar och att han var ett geni eller fullkomligt galen. De fick i allafall lämna huset, och jag hoppas att stackarn mår bättre och att Ebba kan komma över galenheterna.

Undrar hur man själv skulle reagera om man var med i BB? Första veckan skulle nog vara rätt rolig. Sen skulle jag nog inte klara mycket längre. Jag skulle heller aldrig få för mig att söka. Förstår mig inte på dem som är med en dokusåpa när de har barn hemma.

Näe, slänger upp lite bilder på mej och barnen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0