Min planerade kväll...

Jag hade planerat att se på Big Brother kl 22.00, och till denna underhållning förväntade jag mig kli på benen. Jaha, hur blev det nu då? Jo, nämligen fotboll och inget kli på benen!

Jyrki låter alltid mig bestämma vad vi ska se på. Egentligen är det väl inte mer än rätt att han får välja nu då. Jag tycker ändå att det är orättvist.

På torsdag kommer äntligen min syster, Sofia och systerson, Charlie. Gud, som jag längtar! Ska spendera  varenda minut tillsammans med dem när de väl är här. Hoppas på fint väder så vi kan ta härliga långpromenader, prata en massa och leka med Oliver och Lukas. Charlie är för pluttig för att leka. Han är bara 3 månader.t

Det är så tråkigt att de bor så långt bort. Jag känner att jag missar så himla mycket tid med både henne och Charlie. Sist jag såg Charlie så var han bara en månad, nu är han tre och har förändrats jättemycket i utseendet, lärt sig att skratta och mycket mer. Känns så himla tråkigt. Oliver och Lukas saknar dem också. Mamma saknar. Pappa saknar.

Designen på min blogg kommer inom snarast framtid att bli ändrad. Saken är bara att jag inte vet hur man gör så jag överlät jobbet till min syster Karolina. Hon är inte den snabbaste jag känner, så det kan dröja.

Nu ska jag medicinera mig och kolla på film. Jag ska även begära kli på benen. Det tycker jag Jyrki kan gå med på åtminstone. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0