Lukas gillar rosa. Oliver gillar serietidningar.


Lukas gillar rosa. Helt klart.
Igår var vi på kalas hos min morbror. Min kusin Ella, som är 10 år leker inte med Barbie längre. Hon gav Lukas en rosa barbiebil (lik den på bilden) som man kan öppna och så är det som en hel barbiegarderob i bilen. Han är så nöjd! Sen fick han "fel" leksak på Mcdonalds förut. De råkade få tjejleksaker. Gjorde det Lukas nåt? Nej. Oliver brydde sig inte heller, men han blev liksom inte glad heller. Lukas däremot ville gärna sova med sin "Lilleskutt" (Alltså, det var Hello Kitty med ett litet hus).

Oliver vill alltid ligga och läsa Scoobydooserietidning innan han somnar. Ibland läser han för Lukas. Fast Lukas lyckas alltid förstöra, antingen slåss han eller så river han sönder tidningen. Det kan inte vara lätt för Oliver att ha en lillebror som är som Lukas. 

Nu ska jag mysa med min Jyrki som jag inte träffat på två dagar. Vi ska käka ostbågar och choklad. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0