Lördag.

Idag är det lördag. Inatt har jag sovit ganska bra. Ett par gånger vaknade jag av mig själv, annars sovit hyfsat. Läste en väns blogg och jag sa till henne att skriva saker hon är bra på. Människor, eller åtminstone jag, är så dålig på att berömma mig själv. Man borde göra det lite oftare. Man ska inte ta andra för givet, och inte sig själv heller.

Vad är jag bra på?
*Tänker lång stund*
-Laga mat
-Lyssna
-Analysera
-Få tiden att räcka
-Jobba

Skitsvårt alltså! Jag kan nämna tusen grejer jag är skitdålig på. Undrar varför det är lättare?
Varför är det så, att när man är ledsen så lyssnar man på sorgsna låtar. När man är förbannadgör man sig ännu mer förbannad sig med hård musik. Varför förvärra sitt humör? Eller varför gör man så?




Bild lånad från google.se

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Det va svårt ju!!!! hör det ihop m att det anses lite "fult" att typ skryta, så det blir nåt knäppt m att det blir svårt att ens tycka att man är BRA? aa...ska fundera.

2011-02-26 @ 10:03:07
URL: http://jojjoalltheway.blogg.se/
Postat av: Eva

Du är:

En jättebra mamma

Empatisk

Omtyckt

Rolig

Vacker!!!

2011-02-26 @ 12:48:13
URL: http://syrrasyrra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0