God morgon!


Jag gillar att googla ord för att se vilka bilder som kommer upp. Det är faktiskt intressant. Googlar man t.ex vacker så kommer det upp så många varianter på vad vacker är. Jag kopiera några av bilderna som jag gillar.

Usch, jag mår inte bra. Jag har ont i huvudet. Är varm, så jag har säkert feber, jag hostar sjukt mycket.
Jag får helt enkelt proppa mig med ipren. Kan inte vara nyttigt? Har käkat upp 1 hel ask på 1 vecka. Jag gillar inte att ta mycket mediciner. Jag är så rädd att de ska sluta ha effekt, så har jag huvudvärk så hoppas jag oftast över huvudvärkstabletten. Så jag har mått riktigt kasst med tanke på att jag tryckt i mig all medicin. :(

Jag ska kanske träffa Joanna idag också. Vi funderade på promenad och sola. Jag får ju helt enkelt skippa promenaden, vill inte dö på kuppen.

Jag kollat på "Doktor 90210" Hur är vissa föräldrar FUNTADE egentligen? Hemska människor, övertygar sina tonåringar (17 år) att de inte kommer få bra självförtroende om de inte genomgår en fettsugning. Vad är det för mamma??! Så idiotiskt! 
Jag tycker att plastikkirurgi är bra. Jag skulle gärna operera mig. Jag tycker dock inte att man ska operera sig när man är tonåring. Eller vänta, det finns såklart vissa undantag. Om någon har jättedåligt självförtroende för en enorm näsa, stora öron eller vad det kan vara så tycker jag såklart att de ska få opereras när de är unga. När det är en klar defekt. 

Doktorn förklarade för 17-åringen och hennes mamma att det är lätt att sätta in ett implantat men att det är svårt att ta ut det och få det att se fint ut. Då kläcker mamman: "Ja, men detta är något som Jessie behöver" Man ba? VA!? Jessie skulle förövrigt operera in D-kupor. 
 

Just det ja, får ju inte glömma att tacka Karolina för den fina designen! Hon är bra duktig min lillasyster <3

Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att du börjat igen! Bloggen blev jättefin - gillar du rosa??

2011-02-23 @ 18:20:39
URL: http://syrrasyrra.blogspot.com
Postat av: Jojjo

Tänkte precis höra hur du gjort liksom. :D jättefint.

2011-02-26 @ 10:05:56
URL: http://jojjoalltheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0